Underbara liv

Foto: Linus Jonsson

Skönt med söndagar, absolut bästa dagen på veckan. Man behöver verkligen inte göra någotning alls...
...eller så måste man.

Har knegat som ingen annan på PT ons, tors och SvenskaFans lör-sön. Slutade 23 i går kväll och började åtta i dag, men känner mig in the mood ändå kan jag säga. Har trots allt jobb hunnit vara social på både det ena och andra stället. Nåja, nu är det ny vecka och dags för nya tag.


Det här är från midsommarafton. Koreograferad dans till "Jag är en djävelkärlek".


Ajjemän! Nästa söndag är det valvaka, jag har bestämt mig. Tror jag. Men innan dess.... så drar hockeyn igång på söndag. Då klär vi oss grönt och vitt. Eller hur?

Systersonen Loke Björn Holmen "Kenny" Claesson.

 

Jag vägrar vara besviken på dödsbädden, så därför lever jag livet! Gör det ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0