Jag hatar att skriva rubriker!

När jag inte kom på vad jag skulle skriva för rubrik känner jag igen mig i mitt yrke. Hehehe...

Så var livet i alla fall i  ordning igen
. Menar självklart att hockeysäsongen har börjat. Nu finns det alltid att göra något istället för att bara sitta och ha tråkigt. Ha tråkigt har jag i och för sig väldigt sällan...!

Har egentligen inte så mycket mer nytt att skriva. Vi knallar oss närmare en ny helg som innehåller Hattpartaj, kräftskiva, PT-jobb och en söndag med ett glödhett derby mellan Schalke 04 och Borussia Dortmund.

Kolla vad som damp ner i brevlådan på studentområdet. Ser inte klok ut... men lite roligt... hahahahah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0