I'm back!

Till allas glädje... bloggen är tillbaka!


Nollningen var avklarad. Jag, General N, hade så här kul!
Honör ska det vara!





Som vanligt slår nollningen in sig på toppen av det roligaste man kan göra i livet, men att vara general var helt underbart. Centrummänniska som jag är fick jag stå alldeles mitt i centrum. Helt underbart. Bilderna ovan är tagna av Linus Jonsson, fler bilder finns att skåda på Picasa, sök på Nollep eller kopiera länken:  http://picasaweb.google.com/113594775311071912914

Att vara med på NolleP innebär nya studenter, och väldigt många nya vänner. Det är så otroligt kul att vara här just nu och få lära känna alla nya vänner (för fjärde gången), och jag är inte alls missnöjd med att stanna här en tid till. Piteå-tidningen och SvenskaFans tar sin tid också...

--

I dag (torsdag) fyllde Tina 20 år så jag, Damir, Stina, Maria och Fia lånade fröken för en stund. Hon fick lite roliga kläder och göra diverse uppdrag. Och naturligtvis hanns det med ett obligatoriskt besök på...



Grattis Tina!

--

Min kära radarpartner Emme har lämnat Pite nu, och flyttat. Trist men sant! I tisdags var det avskedsfika, men snart kommer hon upp igen!

--

Mer att berätta? Jo justja, i går onsdag var det lillördag, och ni vet ju vad det innebär... party! Det blev en sväng ner på Kalles innan det var dags att knata hem. Så länge man är på skolan vid nio så är allt tillåtet.

Snart är det fredag och på lördag är det handbolldomarkurs. Ska säga att jag är så där lagom halvpepp på att döma i år, men det är väl bara till att gå utbildningen och sen döma så mycket som man vill och kan och har lust till.

--

Adjö. Ah justja, på lördag skulle min käre farmor fyllt 93 (om jag inte är helt bakom flötet). Saknar henne enormt, än, trots att det är sex år sedan hon lämnade oss nu.

Farmor Anna 1917-09-04


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0