Hej hallå

Sorry för den dåliga uppdateringen...

Man kan väl säga att jag har haft det ganska så upptaget med annat. Ny design och admin på SvenskaFans, en övergång som gick väldigt osmidigt och gett en hel del extrajobb, flera dagars jobb på PT och en hel del annat. Förra veckan blev det enormt mycket, kanske lite väl mycket och det var tur att jag fick helgen att andas lite. Hade dessutom min handbolldomarpremiär då i boden och det gick smärtfritt.

När man får höra "Du ser trött ut" vareviga dag är det nog dags att ta lite lugnt, och sova. Fast sömn är väldigt lågprioriterat i mitt liv. Men i dag (onsdag, ja ja egentligen i går) fick jag höra "du ser pigg ut i dag!", vilket jag också kände mig. Är tillbaka på banan helt enkelt.

Varit tufft både psykiskt och fysiskt, och helgen bjuder på mer jobb - dock hemifrån. Men oroa er inte, jag tar hand om mig och trivs med att ha fullt upp - oftast. Förutom när man vill ha mer tid till annat...

Om en vecka tar jag en sväng till Skåne. Derby på schemat, Malmö - Rögle, träffa polare och vänner och familj. Trevligt ska det bli om än det bara blir från fredag till söndag.

Shit vad jag svamlar...

Fast klockan är ju snart tre. Dags å sova, skola och plugg som gäller i morgon. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0