Grattis morsan!!

Tänkte jag skulle hinna skriva ett blogginlägg på morsans födelsedag, och den tar slut om i skrivande stund cirka en halvtimme, så det blir snabba ryck.

Ännu en helg avverkad, hände väl egentligen inte särskilt mycket. Gjorde lite PT-jobb - refererade rallycross - i lördags, och har sen kalasat lite. Trevligt värre.

Borussia Dortmund spöade Schalke 04 i det klassiska revier-derbyt i Bundesliga med hela 3-1 efter en strålande insats. När det resultatet stod sig sa jag att det kvittade hur det skulle gå i valet, att jag skulle må bra ändå.

Min journalistiska ådra brukar hindra mig från att uttala mig om politiken, och på vilken sida eller parti min röst föll på låter jag vara osagt, men ett ställningstagande tänker jag ta. Jag mådde seriöst dåligt av att se siffrorna i går kväll. Det var ingen skräll eller överraskning men SD är nu i riksdagen. SD är i Skånes kommuner, och i landsting. Jag nöjer mig nog så...

Svettig och dan sitter jag här efter ett tufft innebandypass, så ska hoppa in i duschen. PT jobb onsdag, torsdag, söndag, och på lördag är det dags för första dömningen för säsongen - i Boden.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för det, älskar dej/ Mamma

2010-09-21 @ 12:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0