Ner till Skåne, och upp till Norrland - å här snöar det!

Jehepp... en tur till Skåne helgen som gick. Sjukt trevligt! Träffade underbara polarna på fredagskvällen, drog till Malmö - Rögle via Ängelholm, och sedan upp till Halland för middag medan söndagen bjöd på umgänge med bland andra min fantastiska systerson Loke och styvbrorson och dotter! också alla andra också, underbara är de allihopa!

Nu är jag tillbaka i Pite, efter många om och men med flyget i söndags. Guuud så trist det är att  vänta på Arlanda, och som inte två timmar var nog var så klart flyget tvunget att bli en timme försenat.


Hur som helst! Det snöar i Piteå nu! 13:e oktober kom den första riktiga snön - det har varit lite snöblandat tidigare.
Härligt är det, nu är snart snön här och snart lyser hela staden vitt! Härligt (gillar det ordet i natt...)!

I kväll hade jag ett gäng underbara vänner här å spelade Buzz. Jag vann...en gång. :| Får väl revanschera mig någon dag.

Svamlar på här ser jag, men ni är ju i så stort behov av den här bloggen så jag antar att ni är nöjda nu när jag uppdaterat!


Holm hittar ett par brillor på en kräftskiva, som hålls samma dag som Chiles nationaldag. Ungefär det förklarar den här bilden. VASSEGOOO!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0