Holm slår till igen!

Uppenbarligen skulle jag jobba i dag, men mig veterligen har jag inte fått någon som helst information om det. Jobb måndag - tisdag på PT som gäller åtminstone, och blev förvarnad om flera dagar i november.

Relativt tomt i kyl och frys just nu, snart dags för storhandling igen känner jag. Så jag försökte tillaga mig någon form av wok, och fasen vad blev det gott.

"Wokade" wok-grönsaker med creme fraiche, piri-piri (stark såskrydda) och hällde faktiskt i lite worcestershire-sås också för att få färg. En liten klick smör i, och krydda med vitlök, vitpeppar och chili. Gratinerade med ost. Nedan ser ni resultatet. FANTASTISKT!!!



Kommentarer
Postat av: Bea

Ser sjukt gott ut

2010-10-20 @ 21:22:46
URL: http://snackaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0