Underbara solen...

... har tittat fram i Piteå de senaste dagarna, men det ligger fortfarande lite snö här och var. Sådant som händer! Nu är det nära tills man blir morbror, spännande.


Har fått schema för sommarjobbet. Börjar den 14:e juni och slutar den 16:e aug. Mestadels kvällsjobb och det handlar om redigering samt sportjobb. Det vill säga inte skriva allmäna nyheter. Hoppade in i lördags på P-T. De fick sjukdomsfall till webben på lördag och på fredag kväll ringde de och behövde mig som inryckning kl 8:00 på lördag. Det var kul i alla fall!

NÄr jag sedan kom hem var det så underbar stämning på Ankars (studentområdet) där alla satt ute i solen och stekte. Wunderbar!

På fredag: vårsittning!
På lördag: PT-jobb på sporten.

I övrigt så pågår det ju en del  annat vilket ger mig lite jobb på SvenskaFans och så vidare...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Woohoo! Jag jobbar 14 juni-13 augusti! :D Säni & Holm hänger hela sommaren! :) Ska kolla schemat närmare när jag kommer upp nästa vecka! KRAM så länge!

2010-05-11 @ 20:16:01
URL: http://sannalangvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0