Skåne-resa inbokad

Solen är tillbaka i Piteå efter några dagars regnande. Det kändes i och för sig som det behövdes lite regn, men jag blev så fruktansvärt deprimerad efter att ha haft en så jävla superhärlig helg!

Nästa torsdag (sent på kvällen) landar jag i Ängelholm och den helgen hoppas jag kunna få träffa min systerson Loke "Kenny" Holm-Claesson. Resan tillbaka hit till Piteå går på lördagen den 12:e för den 14:e börjar sommarkneget.

Apropå kneg...

... så ska jag stiga upp klockan fem i morgon då jag är inkallad för webbredaktörsjobb på Piteå-tidningen 06-14. Nåja, det får duga. På kvällen har vi bartömning på kårhuset (brukar gå lugnt till) och på lördag samt söndag är det jobb för SvenskaFans som gäller.

Allt under kontroll som vanligt, alltså.

Spelade brännboll i tisdags. Sträckte låret och har mer träningsvärk i dag (torsdag) än i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0