Så var man morbror!!

Har länge tänkt uppdatera bloggen men väntade tills vårens stora händelse var passerad. Och då syftar jag inte på den galma hemvändarfest vi hade här i Pite under helgen, utan på att man nu äntligen blivit morbror. Loke heter han och född 100521 cirka kl 14:00!

Blev så oerhört glad när jag fick höra att det var klart, och inte minst när jag fick se bild på honom. Kan knappt hålla mig tills jag får träffa Sveriges framtida hockeyproffs! Vill ni se bild så rekommenderar jag syrrans blogg.

Wehooo! Satsar på att åka hem om cirka två veckor, troligen runt den 5-6 juni, och sedan ta mig tillbaka lördagen därefter. Till alla släkt som bjudit in mig på släktkalaset den 19:e så måste jag nog lämna återbud :/. Sjukt trist men även om det trillar in pengar så badar jag inte i dem och då blir det dyrt med flyg!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis morbror'n, kollade bilden på beas blogg han är himla lik henne men så jääkla lik dig!! Hoppas allt är bra med dig, kram!

2010-05-24 @ 17:05:25
Postat av: Bea

Aw, han vill gärna träffa dig... och såklart blir de en hockeyspelare.



Kramar

2010-05-24 @ 23:03:06
URL: http://beaholm.blogg.se/
Postat av: Tomas

Hammers då eller?

2010-05-25 @ 20:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0