Förbannade jävla mygg

Varning. Jag är bitter. Jag hatar att förlora och det är det enda jag gjort i kväll. Dessutom kommer jag vakna med sjuhundrafyrtiotre myggbett i morgon bitti. Klockan 05:00. Känns skönt att en farsa som ringer och kollar så att man är vaken. Jag vaknade till och med innan min egen klocka i går, men alltid skönt att känna sig säker.

I dag gjorde jag något ovanligt. För första gången sedan handbollssäsongen tog slut så knöt jag på mig joggingskorna och gav mig ut på Grisberget (ja det heter så). Riktigt fin löparslinga. Jag hade inga som helst förväntningar och förvånades över att jag orkade cirka tre kilometer utan att stanna. Då tog jag hela 3,5 slingan (fast jag genade lite), så det blev cirka tre kilometer. Helt paff!

Men det motiverar mig till att kanske ta något varv till innan jag åker hem på torsdag kväll.

Tisdag morgon gäller PT-jobb för sista gången innan jag åker hem till Helsingborg, sedan är jag tillbaka till då sommarjobbet börjar den 14:e juni. Trivs riktigt bra på PT-redaktionen. Trevligt folk och härlig stämning. När man är webbred. får man ju dessutom sitta mittemot produktion- och nyhetschef :).

I morgon kväll ska vi ha avslutningsmiddag hos vår programkoordinator. Grymt! Också ska man hinna tvätta och städa också... MORSAN??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0