Mö på schemat

Ska bara visa att jag lever. Har som sagt jobbat kväll en vecka och inte riktigt hunnit med det här som man kallar bloggning. Nu går jag in i en vecka som innebär jobb - dagtid - och inte minst en hel del Smask-repetitioner, tisdag, onsdag, torsdag är det rep och på fredag så smäller det! Då kommer dessutom morsan. Blir riktigt kul.

Morsan ska dessutom följa med och kolla på handboll. Dömde för övrigt handboll i går. I halvtid fick jag höra att jag borde döma långgolf i stället, men efter att han satts på plats höll han tyst hela andra halvlek. Jag skulle aldrig få för mig att utöva "långgolf", och än mindre att döma det!

Men vilken härlig helg...!

Längtar till fredag. Morsan på besök <3!

För övrigt ska mina vägg i vägg-grannar Johannes och Marie flytta till Lule om en månad. Kommer kännas jävligt konstigt. Jag o Johannes knackar varandras dörrar flera gånger om dagen... Får kanske skaffa lya i grannhuset till deras nya lägenhet.

Underbart väder har det varit i helgen också. Typ minus fem grader och solsken. Och trots att klockan snart är halv tolv är det nollgradigt ute. Hoppas det kan hålla sig så här nu. Vore underbart.


Det var snökul på väg hem från Kåren i fredags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0