Kyllinggänget

Morsan var på besök i helgen. Det var riktigt, riktigt trevligt. Det tror jag hon tyckte också! Hon fick se show, se på handboll, gå på isen, äta god mat både framför melodifestivalen och på vår "nyöppnade" sportbar nere i staden. De hade för övrigt den bästa bearnaisesåsen jag någonsin ätit. Shit vad god den var!

Synd bara att hennes flyg blev försenat från Luleå så hon missade anslutningsflyget. Men vem tackar nej till fyra timmars väntetid på Arlanda? Jo, alla i princip...

Kände verkligen när jag gick och la mig i söndagskväll att jag var helt slut efter veckan, men vilket show SMASK blev. Verkligen. Nu är det tillbaka på spåret igen och i kväll har jag gjort mig några riktigt fina kycklingfiléer. Gjorde fem stycken så att jag kunde ha till matlåda på jobb. Har ätit morsans underbara fisksoppa både i går och i dag.

Detta är nästsista veckan på praktiken, sedan är den över. På lördag ska jag åka skidor i Kåbdalis. Trevligt värre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en mycket trevlig helg. Gosigt var det, kram mamma

2010-03-16 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0