Trumm..trumm..trumma på!

Så har man gjort en vecka på jobb. Jobbade både lördag och söndag, lite extra, för Sporten, men bara några fåtal timmar. Redigeringen är grymt kul, och det ska bli härligt att köra "skarpt" från och med i morgon (måndag). Jag jobbar dag mån - ons, men sedan är det kvällsjobb resten av sommaren. Inte helt fel!

I går, lördag, var jag i Luleå och hälsade på min före detta granne och tillika en av mina bästa kompsiar Johannes. Vi åt och drack gott på en sportbar i centrala Luleå, där för övrigt Simon Hjalmarsson (tidigare spelare i Rögle) dök upp. Han tillhör ju numera Luleå...

Missade dessvärre släktkalaset i Halland, men hoppas alla hade trevligt där! Jag fick i alla fall se Danmark spöa Kamerun. Heja Danmark!

En sista sak... Förinta myggor!

... och leve Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0