Seeeemester.... i Helsingborg

Just vaknat, efter årets sista Ankars-kväll (grill+fest på studentområdet), som vi hade i går. Det är mycket möjligt att det blir något liknande i sommar, men det är när jag kommer tillbaka och då är vi inte många kvar här. I kväll åker jag nämligen till Helsingborg och inleder lite av min semester det här året (?).

När jag kommer tillbaka hit nästa lördag, den 12:e, då är det som sagt inte många kvar. Några har lämnat för att komma tillbaka om en månad, vissa efter sommaren och dessvärre - några för gott. De flesta som lämnar började samtidigt som jag, och det är i den kull jag har som flest kompisar. Det är tur att det finns så många andra kompisar att man inte behöver oroa sig.

Nu ser jag fram emot kommande tiden och inte minst lördag då ska jag träffa käre Loke, även kallad Kenny. Grymt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0