Hallå i stugan!

Det märks på bloggen när jag kommit igång att jobba. Uppdateringarna blir lidande!

Kan först och främst önska alla en Glad midsommar i efterskott. Jag hade det mycket trevligt med Pitebor ute i Pitholm (fränt va...), med brännboll, fotboll å grillat med nubbe och så vidare... Ni vet det traditionsenliga!

Är inne på ett sex dagar långt arbetspass, enbart kvällstid. Trevligt värre! Nästa vecka ska jag dock över till sporten i två veckor. Kastas emellan som ingen annan...

För övrigt får man ta en del stryk som skåning på en redaktion i Norrland. Men det är bara roligt!! Nu är vi dessutom två då min vän Sara som inte bott här på två år hittat upp hit för å sommarjobba. SKÅNEPOWER!

I helgen är det Piteå summergames här i stan (no shit) med 747 lag (reserverar mig för eventuellt fel) och därmed en herrans massa ungar! Blir intressant att se invånarantalet ökas med typ 25%!

Nåja...


...dags å betala räkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0