Lösenord upcoming

Hej hej!
Sov till 13.35 i dag. Inte OK när man börja jobbar strax innan 15.00. Snacka om att inte ta vara på dagen.

Nåja, jobbade nästan 13 timmar i går, så det kändes ändå välförtjänt.

Så vann Spanien VM-guld ändå. De som så många sa: "de kommer i alla fall inte att vinna". Jag var försiktigt med det där, även om jag inte trodde att de skulle vinna så kändes det ändå inte omöjligt. Och se...

Fett kul med Jimmy Jump tycker jag. Jag ser det som humor, att hoppa in och försöka trä på VM-pokalen en mössa! Det är ju helt med glimten i ögat.


Nu till något helt annat.... (citat TV4-nyheterna):

I augusti drar NolleP (introduktionsperioden) igång och i och med att de nya studenterna får sina antagningsbesked den här veckan, behöver jag göra lite säkerhetsinsatser på bloggen. Detta eftersom jag ska vara högst deltagande i den här perioden och min identitet, mina ögon och mitt namn är hemligt. De ska ju lära känna varandra... inte mig.

Lösenordet kommer att vara: helsingborg2010

Jag låser den i morgon, kanske övermorgon. Så spar lösenordet någonstans. Den kommer att vara låst till sista augusti.

Kommentarer
Postat av: Bea

åååkaaaaj

2010-07-12 @ 20:48:43
URL: http://beaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0