Vilken fredag... haha

Tjenare. Ungefär två timmar till ännu en tre perioder lång pina. Så passar på att skriva medan jag fortfarande är på humör. Fick verkligen sova ut i dag, gick upp halv tolv. Riktigt skönt efter att ha gått upp tidigt fem dagar i rad. På måndag ska jag och Emme ut och göra ett rep riktigt tidigt. Måste gå upp klockan typ halv sex då... Yikes. Men får ju sluta tidigare :-). Vilket är extraskönt på måndagar.

I går (fredag) var en riktigt rolig dag. På många, sätt - haha. Emme var tillbaka på jöbb efter två dagars sjukfrånvaro. Fatta mycket roligare det blir med Emme på jobb, ni anar inte. Och just under fredagen präglades samtalsämnen av framförallt ett ämne - sex. Som Emme kallade det på sin blogg: "Ett nytt stadie i vår vänskap".
Jag börjar tycka det är rätt roligt med tjejsnack också! Också har det bara gått två veckor av praktiken, hehe.

På lunchen cyklade vi upp till Kårhuset för att käka lunch där. Det ska tydligen bli ett återkommande inslag var fredag. Upp för backen skulle vi, och ja, det gick bra för mig. Bättre än för Emme. Här är beviset:

 

OCH SOM GRÄDDEN PÅ MOSET SÅ SPRACK HENNES BYXOR, HAHAHA.

 

I övrigt var det en grym kväll på kårhuset i fjol, tyckte jag. Jag skulle supa min käre kompis Isas bror under bordet. Kan väl säga som så - det gick så där. Kul hade jag i alla fall.

I kväll är det på det igen. och i morgon är det dömning - i Oijeboijn (Öjebyn).

Dagens låt tillägnad världens bäste Emme.

 


Kommentarer
Postat av: Emme

HAHAHA! Underbar du är Holm :)

2010-01-31 @ 18:58:01
URL: http://emmeliewallroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0