Nu börjar nästan till och med jag få nog

Det bara snöar, snöar, snöar, snöar, snöar och snöar. Jag älskar snö, men inte när det blåser och piskar en i ansiktet. Ni vet precis så som jag bara trodde det kunde göra nere i Skåne. Nåja, så kan det gå. Morsan och styvfar är på Gran Canaria. Det skulle vara något? Eller nä, skönare med snö. Just nu.

Har besökt krogen både fredag och lördag den här helgen. Inte så oväntat, va? I går var vi inne i stan och vet ni vem som var på Challenge? Om inte Mikael Renberg. Och han var inte nykter. Inte alls. Jag passade på att gå fram och hälsa på honom. Jag har egentligen inte särskilt mycket gemensamt med honom, men det var bara kul att göra det :p.

Dömt handboll i dag. Var en riktig tuff match mellan Öjebyn och Åekis. Vi satt ganska hög ribba, men ändå tvingades jag dra fram det röda kortet igen. Nåja, regler är regler.

I morgon är det ny och den tredje veckan på P-T. Det vill säga - jag jobbar inte gratis längre. Ska börja extratidigt i morgon. Varför, får ni se i tisdagens tidning :).


Och till sist en nyhet: Jag ska vara med i Smask 2010:s orkester. Det ni. Bara att damma av trumpeten och köra igen. För er som inte vet vad smask är så står de för Sveriges MusikAkademikers SchlagerKåntest. Det gäller ju då så klart delfinalen i Piteå. http://www.smask.org/pitea/ ,

Nu orkar jag inte blogga längre.

Adios.

Kommentarer
Postat av: Emslemem

Rättelse: Onsdagens tidning ;)

2010-02-01 @ 12:35:14
URL: http://emmeliewallroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0