En liden liden lista

Stal denna från syrrans blogg.

 

 

1.  Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Öh, ja självklart massor. Var i Ukraina bl.a.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Hade inga!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nja... rätt dålig koll på det där. Men min styvbror Johan och hans sambo Sophie fick nytt barn.

4. Dog någon som stod dig nära?
- Faktiskt inte!

5. Vilka länder besökte du? 
Spanien, Ukraina, Danmark

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Hmpf... massor, men eftersom jag lever efter "tar det som det kommer"-principen, kan jag inte påstå att det är något konkret.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
- Inget speciellt faktiskt....

8. Din största framgång 2009?
- Nästa steg i karriären :).

9. Största misstaget?
- Gör alltid många misstag, mer än så får ni inte veta :-)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Never!!!

11. Bästa köpet?
- Min dator :D.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Datorn :D

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ja (fan va jag hatar slutna frågor). Mycket gjorde mig glad detta år, men så är jag också sådan som person.

14. Vilka sånger/band kommer alltid att påminna dig om 2009?
BAPPAPAPAPAPAPAP PAPAPA PAPAP PAAAA BABPAPPAPAPPAPA ...


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Alltid glad, aldrig ledsen, alltid glad, aldrig ledsen!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vettafan... kom med bättre frågor :P. Åkt skidor kanske, eftersom det inte blev nåt så i år.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Hmpf, dunno!

18. Hur tillbringar du julen?
- Kommande jul? Only god knows...

19. Var du kär i år?
- Ja det var jag.

20. Favoritprogram på TV?
- Jag är rätt tråkig när det kommer till TV-program :P men Gordon Ramsay är alltid bra :)

21. Bästa boken du läste i år?
- Räknas Kalle Anka pocket?

22. Största musikaliska upptäckten?
- Va?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Pengar och presentkort :)

25. Något du önskade dig men inte fick?

- Allt jag önskar mig är för dyrt.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- Tog det väldigt lugnt och åt middag. Var längesen jag hade en så lugn födelsedag.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Det finns alltid plats för förbättringar.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
- Jag som alltid tror jag är cool :-) Glad och sporttokig...

29. Vad fick dig att må bra?
- Mina absolut bästa vänner!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Öh?

31. Vem saknade du?
- Jag träffar helsingborgsgänget alldeles för sällan, I admit it.

32. Den bästa nya personen du träffade?
DEN? jag har träffat så många underbara personer. Vissa har jag umgåtts mer med än andra och ni vet vilka ni är :). Underbara!

33. Något som alltid kommer påminna dig om 2009?

Hmm... svårt det här, men nollningen ger mig alltid goda vibbar :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0