Clean this shit out

Söndag igen. Ännu en vecka avslutad, och jag är riktigt trött just nu. Nyss kommit hem från att ha varit och dömt, vilket gick väldigt bra - för att inte säga helt perfekt. Men är lite sliten nu och ska snart kasta in mig i duschen.

Förlorande ledares kommentar efter matchen: Varför dömer du inte mer?
Ser jag som positiv feedback.

Efter att jag duschat tänker jag röja upp i lägenheten och dammsuga innan Borussia Dortmund spelar 17.30. Det är omstart i Bundesliga.

Såg Rögle i går. Kommentarer överflödiga.
Ska till Luleå och se dem på torsdag.

I morgon börjar praktiken på PT. Det blir intressant och spännande. Jag har ju aldrig gjort på "allmäna redaktionen" tidigare, utan bara på sportavdelningar. Dessutom är detta en morgontidning/dagstidning och ges inte som lokaltidningen bara ut en gång i veckan. Så det är en helt annan grej jämfört med vad jag gjorde i höstas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0