Mycket rep

Är så totalt slut efter den här helgen. Också ska man då på jobbet igen i morgon. Aja, det är ju kul åtminstone. Blir drag på redaktionen kanske.

Fredag var jag hemma och tog det lugnt. Spelade lite TV-spel med Johannes (min granne) och Marie, samt drack lite öl. Jag brukar fråga: Utan öl resten av livet, eller utan bröd resten av livet? Pest eller kolera? Jag skulle lätt välja att vara utan bröd. Öl är för gott, så är det!

I går var det tidig uppgång för repetition inför SMASK, och direkt därefter satte jag mig på bussen mot Luleå. Jag och Johannes avverkade ett par kannor öl på sportbaren Allstar där Brynäs - Luleå visades, och sedan traskade vi vidare till födelsedagskalas. Det blev bra drag, men när jag och Emme satt på bussen hem från Lule i morse var vi båda riktigt sletna - och nödiga, haha!

Jag fick promenera direkt till skolan för repetition igen, men det var ett kortvarigt rep. Så nu sitter jag och tar det otroligt lugnt. Blir fotboll och god mat i kväll, och sova i tid. Det blir inget Superbowl för min del. Tyvärr. Brukar vara jävligt grymt.

Såg att Saxon släppt ny skiva med en del gamla låtar på. Den här är riktigt bra.


Saxon - Waiting for the night



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla skönt det var att få skita. Hehe.

2010-02-07 @ 18:09:53
URL: http://emmeliewallroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0