Jokkmokk-power

I dag har jag varit på utflykt. Jag + kompanjon Emme och ytterligare två från P-T tog oss till Jokkmokk för en heldag på Jokkmokks vintermarknad.  Jag har aldrig varit i Jokkmokk innan, så det var en ny upplevelse och mycket trevligt. Samekulturen är verkligen speciell och det är så otroligt grymt och se hur olika folk kan leva och vara trots att vi i själva verket är så nära varandra.

Det var dock en lång arbetsdag. Klev upp klockan sex i morse, och kom hem för drygt en timme sedan. I morgon är det dock en kort arbetsdag på schemat, vilket är skönt. Har en lång helg framför mig med både repetitioner och födelsedagskalas.

Rögle vann i kväll. Jag såg inte matchen.
Det säger allt.

Skapa dina egna fotspår, istället för att trampa i någon annans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0