Glad alla hjärtans dag

Partykameran fick göra debut redan i fredags på Kårhuset. Det blev bra röj, även om jag fick krångla mig in då jag tappat bort min kårlegitimation. Löste det med diverse pappersarbete. Kul var det i alla fall!

I dag är det alla hjärtans dag. Tänk att man varit singel varenda alla hjärtans dag i 21 år, om man inte räknar med låg- och mellanstadierelationer då. Men jag känner ingen sorg över det : )). Om det däremot är detsamma om ytterligare 21 år, då skulle det nog kännas lite jobbigt.

Jag tänkte i alla fall visa en bild av något jag verkligen älskar!
En sann vinterdag ute på isen i ett underbart Norrland. Tyckte jag fångade snöspruts-traktorn rätt bra också!

Det är många som vandrar på isen. Ja, isen. Det kör traktorer på isen. För er skåningar som inte fattar att det kan vara så här uuuunderbart! Solsken är det också!


I morgon är det måndag och jobb igen, på tisdag är det Stockholm och därefter tre arbetsdagar. Så ser veckan ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0