Fick en del klagomål...

... på det senaste inlägget av Marie (till höger) på att hon inte fick vara med på någon bild! Hon verkligen skällde ut mig och jag kände att "det här måste jag reda ut". Så då tänkte jag att jag letar upp en rolig bild på hennes facebook och lägger upp. Extra plus är ju att hennes sambo/pojkvän tillika min granne och före detta middagssambo Johannes ser så där lagom psyko ut.

Så denna bilden är tillägnad dig Marie, haha.

 

Så nu är allting frid och fröjd.

Det här vet jag om Marie: Hon gillar Project Runway, The Hills, Top Model, blaha blaha och att filma. Hon gillar inte adventsljusstakar och att kolla på idrott hela dagarna. Däremot gillar hon vin, helst direkt ur flaskan. Också kommer hon från Bollnäs..., men gillar Rögle. Okej, det sista var inte sant. Men det kunde varit.

Också älskar hon Johannes, och att ha mig som granne eftersom jag alltid har kontanter och fetaost.

Summa summarum: en skön granne!

 

ps. jag måste erkänna, hon är grym på Buzz också... ds.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är killen? Vilken läckerbit! Mums!

2010-02-10 @ 22:05:33
Postat av: Anonym

Tack för det fina inlägget Holm! Du är också en bra granne :) //Marie

2010-02-11 @ 12:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0