Far och fläng

Har försökt uppdatera den här bloggen i några dagars tid, men blogg-funktionen har strulat en hel del. Var som sagt i Sthlm i tisdag. Ett trevligt besök där jag hann med både det ena och andra trots att jag var där mindre än 24 timmar. Vad jag egentligen gjorde där lämnar jag utanför bloggen.

Har jobbat både ons och torsdag, men kommer vara ledig i morgon och i stället jobba på lördag. Försöker glädjas åt OS, men det är tyvärr inte mycket som fungerar. Någonstans kände man ju sig på att Helena Jonsson skulle floppa i OS efter all succé i världscupen. Samma gäller Emil Jönsson och Hanna Falk. Tyvärr. Frågan är om det blir bättre? Kan ju bara hoppas. Det svider att se norrmännen ha fler medaljer än Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0