En vecka i taget

Ännu en måndag avklarad. Tack och lov. Måndagar är rätt sega, men när de väl är avklarade så känns det som att detr snart är helg. Helgmänniska som jag är så funderar jag ju redan på måndagen vad som ska göras till helgen. Det jag vet är att jag dömer på lördag. Strömnäs - Sollefteå kl 16.30 en lördag. Bättre tider har man ju varit med om. Samtidigt så drar OS igång. Woho! Men av någon anledning känns det som att jag inte kommer kunna se alls lika mycket som för fyra år sedan i Turin. Då missade jag i princip ingenting. Skolan fick ta lite stryk då. Men det är historia. No questions, hehe.

I dag har jag varit på Kallax, och gjort ett jobb på ett apotek i staden. Har även bokat flyg till Stockholm nästa tisdag. Blir en akutvisit, och åker tillbaka till Norrland redan tidigt onsdag morgan. Tänkte jag skulle hinna med att träffa farbror m.fl. Bör väl gå...

Kan inte riktigt säga vad jag ska göra där, men det blir en trevlig tripp som jag ser väldigt mycket fram emot. Förhoppningsvis får jag många svar om framtiden där.

Väldigt mycket rör sig runt i mitt huvud för tillfället, däribland Sthlms-resan. Allt är dock underbart - som vanligt. Går inte att klaga på livet när det är så här.

Jag och Emme (radarkollega, god vän, skvallerplank, flumbrud osv.) glider in på ämnet om att flytta hem till sina hemtrakter igen, det vill säga Skåne för min del. Jag känner mig tveksam. Sorry alla älskade vänner (ni är inte så många kvar, men ni vet vilka ni är) och familj, men att bosätta sig i Skåne känns väldigt långt borta i nuläget. Jag vet inte varför... förmodligen trivs jag för bra i Norrland. Men det känns som att det inte behöver bli Norrland heller. Vi får se var det bär! Fan va livet är spännande!


Johannes brutta Marie har lagt upp lite bilder från de senaste partyhelgerna. Tänkte jag stjäler några och slänger upp här.



Radar-kollegorna Emmelie och jag. Jag och radar-grannen Johannes. Lindas polare Fia och Linda själv bakom maskarna. Sen jag och Linda vars födelsedag firades i lördags!




En dragen Micke Renberg på Challenge bar i Piteå, haha...


Hörde denna låten på radion i dag. Blev helt såld. Förmodligen så är den gammal och jag dåligt uppdaterad, men skitsamma. Rise against - Hero of War



Kommentarer
Postat av: Bea

Har väl också anat att du kanske inte kommer flytta tillbaka hit de närmaste. Tråkigt för mig men jag tycker de är roligt för dig :) Fin låt..



Kramar

2010-02-09 @ 15:31:28
URL: http://beaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0