Sju månader senare och sju storlekar mindre

I dag hade jag spenderar-torsdag på staden. Klippte mig, köpte en vår/sommarjacka (eftersom jag av misstag råkat elda upp min vinterjacka) också till sist - inom Carlings och köpa jeans. För övrigt måste jag först berätta om det gamla paret som stod där inne som inte kunde fatta att 399 kr för ett par jeans var på rea. "Men herrejisses...". Gubben fick vara utan jeans den gången.

Jag dock... haffade ett par med 36 i bredd.... för stort, 34 ... för stort.. 33, alldeles lagom. Innan jag gick ner i vikt hade jag 40. Rätt fantastiskt så fort det kan gå.

I morgon bitti klockan 06.40 ska jag möta upp TobbLas på stationen. Trevligt med tidiga morgnar! Men det är ju Valborg. weehoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0