Aj aj, min fossing!

Okej, så allvarligt är det inte. Dömde med mina nya skor i helgen. RIKTIGT sköna är dem. Kostade i och för sig därefter, men det får det vara värt. Jag vet dock inte om det är dem eller det faktum att jag inte använde inlägg som gör att jag känner obehag i foten. Jag tror snarare det är inläggen som är dåliga och när jag använder de i mina vanliga skor läggs en ovan belastning på foten. För f-n dags att skaffa sig nya inlägg.

Jag ska ju ordna nya linser också snart, men måste genomföra en linskontroll. Money is burning.

Annars hade vi litteraturseminarie
i dag med en herre vid namnet Anders Persson. Ämnet var vetenskapsteori. Vänta nu lite innan ni suckar. Det är faktiskt mer intressant än man kan ana, och jag tyckte faktiskt det var helt okej. En duktig gäst(före)läsare också!

I kväll är det ishockey igen. Ska Rögle ta sina första poäng? Det snackas om det, men det står banne mig inte skrivet i sten.

Ser fram emot helgen
något enormt. Hoppas bara själva matchen blir bättre än i fjol. Vet inte om jag håller på Detroit eller Saint Louis? Detroit kommer att ha ett fett stöd i Globen. Det är utan tvekan det mest omtyckta laget i Sverige. Jag vill dock erkänna att jag gillar Saint Louis mer, de hade en härlig säsong i fjol som solklara underdogs steg upp ordentligt bland slutspelslagen. Detta med den gode coachen Andy Murray.

Förresten. Morsan är på kryssning i Medelhavet Syran är i Tunisien. Här sitter jag i Norrland - men glad är jag för det! För jag ska få se NHL - igen!!

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0