Tidsfördriv x2000

Stal detta från min gamle vän Sara Lindströms blogg :) (http://saratrorhonvet.blogg.se/)


1. Hur gammal är du om fem år? 25 och 10 månader
2. Vem var den sista du träffade? Farsan
3. Hur lång är du? 177
4. Vilken var den senaste film du sett? Hm... Jag minns knappt, så lite film ser jag. Kan ha varit Hot shots 2 i förra veckan.
5. Vem ringde du senast? Jobbet
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Matchstraff på Bertilsson. Brendheden ut på bår", till Gullbrand.
7. Vad är dagens planer? Följa med farsan på besiktning, fika med morsan, träffa styvfar, styvbror och svåger, äta käk med farsan o se Idol + Dortmund - Leverkusen.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på innehållet. Alltid trevligare att ringa dock.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? 20:e september :o, men får se henne igen om några timmar :D.
11. Vilken ögonfärg har du? Jag hatar denna frågan för jag vet inte. Typ bruna.
12. När vaknade du idag? Fem i tio.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ööh, nej.
14. Vilken är din favoritplats? Svårt. I Sverige är det nog på ett café i norra hamnen. Utomlands slår Paris det mesta.
15. Vilken plats föredrar du minst? kattkennlar
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Journalist på någon lokaltidning nånstans i Sverige. Förhoppningsvis hittat den rätta och skaffat mig ett hus.
17. Vad skrämde dig som barn? Katter.
18. Vem fick dig att skratta senast? Far min.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, men jag äger inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och, bärbar är den jag använder dock.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två stycken, alltid.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? STRUMPOR
26. Är du social? Det tycker jag, ibland lite väl mycket.
27. Vilken är din favoritglass? 88:an, bästa året, bästa glassen.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bosätta mig i Buffalo ett år och se samtliga Sabres hemmamatcher.
29. Tycker du om kinamat? Det funkar. Friterat är gott.
30. Tycker du om kaffe? Japp.
31. Vad dricker du till frukost? Varierar. I dag drack jag tranbärsjuice. Annars mjölk eller juice. Förr i tiden hände det att det blev pepsi max...
32. Sover du på någon särskild sida? På sidan eller på magen. Aldrig på rygg (:-))
33. Kan du spela poker? Japp.
34. Tycker du om att mysa? Jodå. Oftast.
35. Är du en beroendemänniska? Öö... ibland.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, fast kommer inte på vem.
37. Vill du ha barn? Jo då.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och har insett att jag är rätt bra på tyska. Vill lära mig franska!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Tror faktiskt inte det.
40. Föredrar du havet eller en pool? bubbelpool
41. Vad spenderar du helst pengar på? TV-spel och sportevents
42. Äger du dyra smycken? Nej, inte min stil.
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ägg.
44. Vem är den roligaste människan du känner? Hm... Lollo är rolig - längesen vi träffades dock :(.
45. Välj ett ärr på din kropp? Har bara ett. Vid tummen.
46. Vad har du för ringsignal? "Heja BVB"
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Morsan sparar säkert på sånt.
48. Flirtar du mycket? Inte överdrivet mycket i alla fall, men visst händer det.
49. Vart togs din profilbild för din blogg? Kårhuset!
50. Kan du byta olja på bilen? Klart jag kan.
51. Har du fått fortkörningsböter? Inte än.
52. Vilken var den senaste bok du läste? "Skrivet reportage" Facklitteratur...
54. Läser du dagstidningen? När jag är i HBG ja, annars på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Räknas Kalle Anka?
56. Dansar du i bilen? Nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RixFM i flygtaxin.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jadu....?
59. När var du i kyrkan senast? Julafton haha.. eller var det dagen innan kanske?
60. Vad ska du göra nu? Publicera den här.

Kommentarer
Postat av: The one and only L

Lollo som i Lollo? :D ÅH HOLM! Du är go du!

2009-11-21 @ 18:28:44
Postat av: Holm

Klart jag är gooo!

2009-11-23 @ 22:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0