Slitvecka to come

Nyss käkat frukost, äggröra och bacon så klart. Beger mig till Boden om typ en timme, två matcher på schemat. Dömde en match igår också, vilket gick riktigt bra. Hoppas det går lika bra i dag :). Var riktigt trött igår i övrigt, så sov oerhört skönt.

Nästa vecka blir det mö plugg. Om två veckor börjar jag ju vikariatet och måste se till att fixa en del. I morgon (måndag) kommer dessutom föreningen redaktionsledare till skolan och jag ska vara värd. Blir kul, och viktigt.

Ska ju till Malmberget nästa helg och döma USM, med övernattning och hela kittet. Samma helg döper sig min styvbrordotter sig. Synd man missar, men får ta igen det när jag är nere i Skåne.

Förresten, riktigt deppig för gårdagens förlust. Vi har ett B-lag till landslag, ungefär så känns det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0