Lets just get rid of it

Ibland kan till och med jag bli lite förbannad. Oftast på mig själv, väldigt sällan på andra. Just nu är jag mest besviken, men som man brukar säga - det löser sig. Jag har gott om tid på mig...

Har sökt ännu fler praktikplatser i dag.
Är nog uppe i trettiotalet nu. Har fått tre nej eller något, väntar alltså 27 "Ja". Skadar aldrig att vara optimistisk.

Nu är det helg, sista helgen i Piteå den här hösten. På onsdag kväll tar jag mitt pick och pack ner till Skåne där vikariatet väntar.

Hoppas bara min bil, även kallad Kenny, går igenom besiktningen. Haha, det gör den i och för sig inte, men man kan ju hoppas att det inte är så allvarliga brister på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0