Inbokat och avbokat

Det blir inget Malmberget till helgen. Tyvärr - eller? Ja, lite, men samtidigt slipper man sticka iväg 35 mil och spendera två dagar i en av Sveriges många inlandshålor. Förbundet hade bokat två domare och föreningen två domare, det vill säga en dubbelbokning. Därav blev vi lidande. Nåja, nu blir det dubbelt Score24-jobb på lördag istället.

Samtidigt är jag lite smått stressad. Läser en reportagekurs vars långa reportage ska vara klart på tisdag. Jag jobbar på det...! I nästa vecka troligtvis torsdag eller så, blir det flyget ner till Ängelholm och Skåne. Känns konstigt att lämna min kära lägenhet och vänner så där, och sen inte återvända förrän efter jul. Nåja, det blir kanske en vecka innan jul...

Och sen försvinner några redan vid årsskiftet och flyttar på sig. Det känns jävligt tråkigt, men det är väl så. Var tid har sin gång. Vem vet var jag är om ett år? Själv tror jag att jag är kvar här och läser lite till - men vi får se. Tiden går bara så jäkla fort och ibland - jag säger ibland och som oftast - vill man bara att den ska sakta in lite. Så att man kan få njuta av allt det underbara!

Jag har det alltid jäkligt kul i Piteå.

ps. Vägning i morgon kl 08:30 hos Robin. Spännande. Känns som en +/-0-vecka.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kommer sakna dig Holm! Tur att du kommer och hälsar på mig i Linköping! :)

2009-10-14 @ 08:03:46
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Jag kommer att sakna dig Holmie! Men det är ju tur att du kommer ner till Linköping och hälsar på mig. :)

2009-10-14 @ 08:44:12
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Oj, haha, det blev visst två gånger. Trodde inte att det funkade första gången. Nu blev du bombarderad med kommentarer - visst är det roligt? ;)

2009-10-14 @ 08:45:16
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0