Dags att komma nu, Mr. Winter

Det är vinterjacka-väder i Piteå numera. På kvällarna är det till och med så att det bör bäras mössa. Så kallt är det, och då har inte ens snön kommit. Eller det har snöat, men det töat bort direkt - ungefär som det är i Helsingborg mest hela tiden...
Hörde dock rykten i dag om att där var snö i Boden, och dit ska jag på söndag för att döma handboll. Återstår väl att se om jag hittar något vitt puder där då. Snö alltså. Inget annat.

Nu är det bara två veckor tills jag ska bege mig till Skåne igen. Shit vad tiden går. Jag känner mig inte riktigt redo att lämna studierna och så redan nu, men jag får göra så gott jag kan så länge, inte mer med det. Ska bli riktigt kul att vikariera i vilket fall så.

Kommentarer
Postat av: Anzz

jag gillar ;)

2009-10-09 @ 12:04:37
URL: http://anzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0