Cold, rainy Sunday

Johopp, då var den helgen avklarad. Betydligt bättre match i Globen det här året, mycket mer underhållande. Riktigt bra platser hade vi också då vi satt längst upp på andra etaget också i höjd med rödlinjen. Jag är mer än nöjd, trots att jag syndade lite med maten då jag åt på O'learys innan. Men känns ju dumt om man ska sitta och pela bort käk på en restaurang - speciellt när det är förbeställt. Däremot blev det ingen öl. Men ni kan tro att jag var sugen!

Trots att hela Stockholms kollektivtrafik är ett enda spindelnät lyckades vi (jag och andreas 2) att hitta rätt ändå. Jag känner mig proffsig, det var min medpartners första gång i Stockholm. Sen är det ju inte fel att man har sjukt sjyssta släktingar i Täby! Bara att buga och tacka för husrum!

Nu är det bara tre veckor tills jag ska åka söderut igen. Om ens det, typ två och en halv. Då är det dags för vikariat i en och en halv månad. Det blir intressant, men samtidigt missar jag ju skolan. Det är bara att köra på stenhårt här nu och hinna med så mycket som möjligt.

Ska se vidare på Elfsborg - AIK, såg Helsingborg slå Häcken tidigare i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0