Snart bär det av...

Hehe, ja.... Vad ska man säga. Om Rögles bortaspel är dåligt så är väl min uppdatering av bloggen desto samma! På söndagmorgon bär det av till Teneriffa, närmare bestämt Los Gigantes om jag har rätt för mig. Aningen mindre än Las Americas men säkerligen lika mysigt. Nåväl så åker vi tidigt söndagmorgon och jag ska på 21-årsfest hos Jimmy i morgon kväll (lördag snackar vi om alltså). Det får helt enkelt inte bli för mycket alkohol.

Det blir en trevlig resa. Aja.....TJO! (eller nåt)

Kommentarer
Postat av: Bea

HALLÅ DE e väl endå till americas vi ska eller? Va fan? Brorsan, om du fortfarande festar imorgon bitti glöm inte att ta med lite jäger till mig också...



ses imorgon broder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kramizar sis..

2009-01-10 @ 20:08:26
URL: http://beaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0