Late

Det blev en lång dag, varit vaken i över 18 timmar, snart dags att ge vika. Pluggade på dagen, var nere och hämtade provlinser och lämnade var dessutom på dressman där jag köpte två skjorter och en skitsnygg slips :). Hade ju presentkort och det var tag tre för två. Hade billiga byxor men det köpte jag ju senast. Köpte en silver-grå typ och en mörklila, rätt najs, eller ja jävligt najs.

Sökt flera sommarjobb, det är bara att hålla tummarna. Ska fortsätta lite på det i morgon samt plugga en del så så fort hockeyn är slut blir det till att sova. Ska döma i morgon kväll också, i Hortlax precis utanför Pite. Lillpite tar emot kalix i damtvåan.. Dömde den matchen uppe i Kalix och då var det en bra match. Vore kul om det varl iika bra igår.

På lördag dömer jag i Robertsfors och på söndag ska jag döma en träningsmatch i Öjebyn. Mycket på programmet, men det är ju bara kul. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Bea

Tjo



Dom söker sommarjobbare på Kristianstadbladet såg jag på arbetsförmedlingens sida... kramar syster

2009-01-28 @ 16:55:54
URL: http://beaholm.blogg.se/
Postat av: Holm

Tiiiiiidig.

2009-01-29 @ 18:17:40
URL: http://holmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0