Mellandagarna är verkligen mellandagar

Det känns liksom bara som en stor transportsträcka från julafton till nyårsafton. Ska i och för sig erkänna att det var trevligt att partaja med Anne, Myran, Padde, Tobblas på juldagen, och träffade dessutom en del polare på Tivoli, däribland Lollo :). Jag och Tobblas blev kvar rätt länge, och det blev några öl.

Annandagen var vi i Halland hos vänner och med mormor. Det var riktigt trevligt - men jag fuskade rejält med maten. Hoppas det inte visar sig allt för illa på morgondagens (läs onsdagens) vägning.

Både i förrgår och igår har det blivit lugnt. Följt junior-VM-hockeyn och elitseriens omstart. Ser onekligen ut som att Rögle är starkare nu, men de har en del att bevisa på hemmais mot Djurgården i morgon. Naturligtvis ska jag dit och kolla, precis som att jag ska till Göteborg den 2:a och se Frölunda - Rögle.

Var på Väla i dag och shoppade loss för presentkorten på Dressman och Carlings. Blev en ny skjorta och en ny slips. Slipsen blir till att använda på nyår!

Efter nyår ska jag summera året, det har sannerligen varit både upp och ner, men absolut mest uppåt!

Tills vidare: God fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0