Leaving one by one

En efter en lämnar folket staden för julen. Själv väntar jag tills söndag och har tagit det lugnt i soffan med Johannes i dag. Det blev en del öl, men det unnar jag mig. I morgon ska jag och Fia spana in den nya krogen på stan. Den ska ha kapacitet för 1 000 personer sägs det.
Det ska bli spännande med julen. Var ju bara dryga veckan sedan jag träffade föräldrar och så, men den här gången ska jag hinna med att träffa mina kära vänner. Det blir åtminstone på juldagen om inte annat.

Jag tänkte att jag levererar en klassisk jullåt. Här är det Chris Rea som framför den.

Chris Rea - Driving Home for Christmas





Kommentarer
Postat av: Anzz

wiiie juldagen närmar sig ;)

2009-12-19 @ 10:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0