Kommer jag hem?

Var ute på krogen i går. Det blev en dyr historia. Nåja... Smällar man får ta. Det är ju snart julafton :). Det var dock riktigt kul. Tack! Bogar, Krille, Fia och Emmelie A för en kul kväll! Även Simon och Chrille dök upp med sällskap på Kalles. He va' gode kul!

Sitter och läser blaskorna och nyhetssidorna. Det känns som att oddsen att det blir förseningar i dag ligger på si så där 1,01 gånger pengarna. Jag menar... vad säger de här rubrikerna:

-  "Bandvagnsambulanser redo att rycka ut i ovädret"
-  "Snökaos i Skåne - varning utfärdad. Trafikanter uppmanas stanna hemma"
-  "Snöproblem på skånska vägar"


och det bästas av allt...

"Om du inte fått din tidning beror det på snöovädret".

Haha! No shit?! Är väl ett under om man ens kommer åt brevlådan ute hos morsan...

Jag gillar att ha med musik i mina inlägg. Först tänkte jag ha Canned Heats "on the road again", men kom då på att Willie Nelson också gjort det. Willie är en av mina absolut största favoriter. Men sen råkade Frank Sinatra köra igång på min playlist så det fick bli det igen. Det är en av världens absolut bästa låtar...! Den känns ju dessutom lite mer julig än Mr. Nelson. Jag vet att jag haft med Sinatra tidigare. Men den här är ju så jääääävla bra!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0