In south again

Jodå, det gick helt perfekt att ta sig hem. Blev bara sex minuter försenad sedan några kommit med ett sent anslutnigsplan till Stockholm. Jävligt överraskad med tanke på att min gode vän Johannes "Jhonny" Gullbrand som åkte typ två timmar in blev ungefär en och en halv timme försenad.

Nåja, skönt att sitta i vardagsrummet hos morsan med brasa och hela kittet. Adderar man julmusik till det blir det en riktig Weihnmacht stimmung...!

Nu är det bara julklappsstressen och allt det där kvar, men ni som känner mig vet att framförhållning inte riktigt är min grej.


I lördags fyllde världens bäste och mest underbara fotbollsklubb Borussia Dortmund 100 år. Några av mina vänner i vår supporterklubb Schwedische Borussen var på plats. Här är ett vackert youtube-klipp från firandet. Matchen vann vi (ja vi) för övrigt med 1-0.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0