Holm: Så var julen över igen

Shoppade som ingen annan i onsdags och igår var det först julafton hos farsan med svensk julamad och Kalle Anka. Ska erkänna att man börjar bli lite less på Kalle nu, men trots det är det ju ett klart måste. Fick en hel del fina julklappar...

- Skidglasögon (bra inför Åre)
- Tröja (naaaajs!)
- Mjukisbyxor (mina gamla började bli lite små)
- 600 kr på gamestop (CoD MW 2, here I come)
- 2½ men säsong 6 (inväntar vi bara att säsong 7 ska bli klar :))
- 100 kr på dressman! (kan jag köpa mig en ny fin slips :D)
- äggkokare (tar 7 ägg åt gången! riktigt bra)
- ölkorv (de andra fick choklad, men det äter ju inte ja´)
- och säkert nå mer som jag inte kommer på just nu!

Nu är det juldagen och i kväll ska jag äntligen få träffa mina närmsta och käraste vänner här nere! :) I morgon drar elitserien igång igen. Trevligt. Men det får bli via mobil-internet då det är partaj i Halland.

Kommentarer
Postat av: Lundin

Började de gamla mjukisbyxorna bli för små? Borde du inte ha krympt tillbaka i dem? ;)

2009-12-28 @ 00:52:31
Postat av: Holm

För korta, Lundin. För Korta.

2009-12-28 @ 13:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0