Det är sviiinkallt


Tänkte leverera en ny termojämförelse. He e gode kallt, som norrlänningarna skulle sagt. Jag säger bara. "Dä ä ju mög så kallt dä ä".


Dessutom ska jag och Emme promenera ner på stan i eftermiddagen. Svinkallt, men friskt. håller mig inne i dag. Just sett skidskyttet där Helena Jonsson och Anna-Carin Olofsson skördar nya framgångar.

I dag och i morgon lämnar de flesta Pite, medan vissa väntar till lördag - och jag ända till söndag. Samtidigt lämnar flera goda vänner Pite för gott (?). Minna ska dock flytta till Helsingborg :-). Sanna ska till Linköping, och Alex ska ut å resa. Jag kommer sakna er töser - men vi kommer att ses igen. Är jag övertygad om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0