Natten går tunga steg...

Är i Helsingborg numera, därför jag inte uppdaterar så ofta (YES! Jag har en bra anledning). Var och såg HIF - IFK i måndags. Mer trevligt än bra fotboll, men men vad gör det. Underbart väder här nere i Skewne. Aningen varmare än Pite för att uttrycka mig milt hehe.

Annars är det relativt tidiga morgnar som gäller för att inte vända på dygnet. Var och såg Gran Torino med min käre barndomskompis i tisdagskväll. Riktigt bra, men vad hade man förväntat sig? Det är ju Clint Eastwod. Nåja, superbt! Rekommenderas.

I morgon (torsdag) gäller Rögle - Växjö i Lindab Arena, sen får vi se hur det blir till helgen. Flyget tillbaka norrut går inte förrän på tisdagmorgon (06:30 från Malmö, jeez).

Tjilavipp så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0