Rock och reseplanering

I fredags var det 80-talsrockpartaj...! Jag bar peruk och såg allmänt ful ut. Tycker jag hehe... Vi hade i alla fall lite förfest hos mig innan vi traskade vidare.
 

 
Bild på jag som rockkung tillsammans med Martin. Lägg märke till mina snygga gardiner, haha :).
Aja, sjukt kul kväll!

Nåja, det har blivit lite ändring i Dortmundplaneringen. Vi åker ännu tidigare ! Torsdagen den 13:e november sätter vi oss på tåget mot Göteborg för att sedan landa på fredagkväll i dortmund. På lördagseftermiddagen spelar BVB (Ballspielverein Borussia 09 Dortmund) mot EIntracht Frankfurt! Vi tar flyget hem redan på söndagen men stannar i Göteborg till måndagen innan vi åker tåget hem till Pite igen och är hemma vid 12 på tisdagen. Vi blir iaf tre här från Pite och minst en från Götet. Hoppas på fler!

Nu är det ny vecka, tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag har ju redan klagat på gardinerna :P Ska jag följa med dig och köpa nya FINA? :D

2008-10-22 @ 23:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0