Lite som hänt

Ja, jag har varit dålig på att uppdatera på sistone men det var bara kul att folk uppmärksammade det!
***
Har hänt en hel del, jag har bland annat dömt en del och gjort comeback. Tog mig elva minuter att delta ut mitt första röda kort, och då har jag inte delat ut många röda kort i min domarkarriär innan, men detta var mer än uppenbart. Dömde i gen  i kväll (torsdags) en träningsmatch i Öjebyn, där jag dömde förra helgen också.

I helgen som kommer dömer jag tre matcher i Pitholm på lördagen och helgen därpå åker jag till Gällivare. Där ska vi döma smått otroliga tio matcher på två dagar. Inga problem. PENGAR!
***
Apropå Pengar! Var på banken i veckan och nu ska jag spara pengar, inte bara använda.
***
Trumpetandet är på uppstart igen, kanske till och med ska börja lira i skolans storband, tackar för det erbjudandet!
***
Glömde en sak om dömningen. Fick en förfrågan om att börja lira handboll igen. Det vore ju kul, även om jag inte lirat sedan jag var 13-14 år.
***
Och justja , skolan. Ja den går som den brukar. Tempot just nu är väldigt behagligt måste jag säga men sen kommer väl allting på en gång.
***
TV-pejlaren var här häromdagen och jag skrämde i väg honom. Rätt nöjd.
***
På söndag kåer jag till Stockholm för att se på NHL-premiären. Fullt schema. NHL-premiären (dvs den nordamerikanska ishockeyligans premiär) spelas i Globen och jag blir bjuden av SvenskaFans.com. Dessutom även på mat innan match. Undberat.
****
GODKVÄLL !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till Stockholm/Täby. Enkel match för Rögle mot Södertälje fast shit med Torpet!

2008-10-03 @ 09:44:26
Postat av: Säni

DU ÄR SÄMST PÅ ATT UPPDATERA!! Hoppas du har det trevligt i Stockholm!

2008-10-06 @ 13:07:22
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0