SNÖ och Kalix

När jag vaknade i dag, för typ två timmar sedan, så såg jag snö för första gången. Dock snöade det inte just då och det gör det inte nu heller men det hade snöat i alla fall för där var snö på vägarna. Dessvärre verkar det som om den försvinner rlativt fort och vi får nog vänta lite till innan det blir rikligt med snö. Längtar :).

I eftermiddag ska jag till Kalix återigen. Det vill säga fjorton mil norrut. Ska döma serieettan (Kalix) mot jumbon (Skellefteå) i damer div 2 norra. I går dömde jag Lillpite mot Sikeå, i samma division. Slutade 23-13 till Lillpite och segermarginalen var kanske lite överraskande med tanke på tabellsituationen. I vilket fall är det avfärd 13:00 från Pteå, matchen börjar 15:00. Så hemma vid sju-tiden...

The Sunday has just blown away, oh yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0