Snart Dortmund

Det blev inget Malmberget i lördags, i stället dömde jag ute i Öjebyn, både i lördags och söndags. I dag fick jag avi från posten trots att jag inte beställt eller köpt något, undrade vad fan det var. Stack och hämtade det på ICA, nyfiken som jag är, och när jag väl hämtat det visste jag fortfarande inte vad det var. Sedan öppnade jag det på vägen hem och såg att det var en väska, och då tänkte jag att det var någon som skickat en tidig födelsedagspresent men det var faktiskt en vinst från en tävling jag ställde upp i. :) Jag vann en väska, två biobiljetter till filmen Burn after reading och även ett svettband med samma text. Titeln stod även på väskan som var rödgul. Aja, det var ju trevligt!


Nu är Dortmundresan nära. På torsdag beger vi oss härifrån, jag och Robin, det ska bli riktigt roligt.

Lördagen den 22:e november blir fest/förfest hos mig för att fira min 20-årsdag (den 24:e nov)! Alla som vill får komma... men det kan bli trångt :), men vad gör det. Här på Ankars är väl folk ändå ganska vana att sitta och ligga på varandra... :p

Tjorfejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vore ju najs att dyka upp 22 nov MEN ni far klara er utan mig!

EH

2008-11-14 @ 05:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0