Ni anar inte...

... hur kul jag hade det i går när jag firade min 20-årsdag (som förvisso är i morgon!)
... hur illa det såg ut i min lägenhet när jag vaknade!
... hur nykter jag egentligen inte var i går.
... hur kul det var med allt folk!
... hur huvudvärk kan lamslå folk.
... hur gott det är med ordentlig kyla och frisk luft som i Piteå.
... hur gott jag kommer att sova i natt.
... hur mycket jag avgudar söndagar.
... hur tråkig denna lista börjar bli.



TJO! Kanske dyker upp bilder från festen i går! Vem vet ;). Hade otroligt kul. Fick en superman-plansch av Lina och Alfred och av journalistettorna fick jag ett helt halsband med  Jägermeister 2cl samt tårta att bjuda på (Det var dock lite förbestämt :P).

Av alla fick jag en jävla rolig fest och ett bra partyhumör!

Jag har städat mest hela dagen men i ett skiftande tmpo. Har köket kvar att fixa. Tack alla för igår! I morgon får till och med Holm gå på systemet... Sjukt!

Kommentarer
Postat av: Säni

Våra presenter då?!?!

2008-11-23 @ 16:37:43
URL: http://jailbreak.blogg.se/
Postat av: Robin

Du glömde ju att du har fått middag av mig och Sandra :P Dessutom har Johannes en present från oss också :P

2008-11-23 @ 22:48:58
URL: http://lufsludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0