Snöpligt värre

Fem sekunder. Så många sekunder var det kvar av matchen när Tre kronor släppte in 3-2-målet mot Ryssland. Snöpligt, orättvist och deprimerande för framförallt Henrik Lundqvist som gjorde en riktigt bra match. Jag lämnar händelserna med Douglas Murray därhän förutom att jag kan säga att min åsikt är att det är en tvåminuters interference och kanske två minuter för roughing efteråt. Matchstraff på Strålman och Ilya Kovalchuk är helt bakom flötet. Domarna höll ingen vidare standard i dag faktiskt.

Annars blev det grillning i kväll. Käkade feta griskotletter. Min polare Feden ansåg att han grillat sin för lite och när han senare fick ont i magen var han inte sen att gnälla på den! Min var dock helt okej och jag mår prima! Hehe, ja! Vem vet? Det kanske var något med Fedens köttbit (mwuhaha). Nä, skämt åsido!

I morgon blir det statistjobb för mig. Några fler detaljer än så får ni inte !

Dallas - Detroit just nu. Återigen är Detroit mycket bättre men Dallas är med i matchen. 2-1 till Detroit efter första perioden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0